Gyakori kérdések

Ezen az oldalon a gyakran felmerülő kérdéseket szeretnénk megválaszolni.

Mi a menete a Tv javításnak?
Ez a leggyakrabban feltett kérdés részünkre így szeretnénk ezt most részletesen kifejteni azok számára, akiknek még nem kellet hibás Tv-vel foglalkoznia korábban.
Az Ügyfél felkeresi cégünket egy adott probléma miatt.
Ilyenkor ügyfélszolgálatos kollégáink kérdéseket tesznek fel a hibajelenséggel kapcsolatosan, kérni fogják a készülék típusát (ezt érdemes előre felírni a hibás televízió hátuljáról). Hibától függően megpróbálnak tanácsot adni, mit érdemes kipróbálni amennyiben nem egyértelmű a probléma forrása.
A szóbeli felmérés után a legtöbb esetben tapasztalt kollégáink fel tudják mérni mi, lehet a hibajelenség hátterében, így lehetséges, hogy előzetes árajánlatot is tudnak mondani telefonban.
Az összeg elfogadása után rögzítik az Ügyfél adatait (név, cím, telefonszám), majd tájékoztatják várhatóan mennyi időn belül tud kimenni a kolléga.
A kiszállást megelőző napon ügyfélszolgálatos kollégáink egyeztetnek az Ügyféllel egy 2 órás időintervallumot, amikor a kiszállós szerelőnk felkeresi.
Sajnos a technika fejlődésével az otthoni javítás szinte ellehetetlenült, így az esetek többségében a szerelő a kifejezetten televízió szállításra kialakított teherautóink egyikével elszállítja a készüléket a Tv szervizbe. Itt szeretnénk kiemelni, hogy a szállítás és bevizsgálás minden esetben díjmentes egész Budapesten és Pest vármegyében.
A szervizben Tv szerelő kollégáink elvégzik a bevizsgálást, szükség esetén egyeztetnek, az Ügyféllel majd elvégzik a javítást. A hiba elhárítása után teszt „járatás” következik.
Ezek után új időpont egyeztetés következik a készülék visszaszállításának érdekében.
Ügyfeleink számára 2024-Januárjától elérhetővé tettük a készpénzes és átutalásos fizetés mellet a kártyás fizetés lehetőségét saját otthonukban.
Van garancia a javításra?
A válasz: Igen
Mennyi garanciát adunk a javításra?
Az általunk végzett javításra minden esetben 6 hónap garancia vonatkozik. Tv szerelő kollégáink nagy szaktudással rendelkeznek, sajnos a percíz munkavégzés ellenére is előfordulhat, hogy a beépített alkatrészek gyárilag hibásak. Nem kell azonban aggódni, hiszen cégünk az ügyfelek elégedettségét tartja szem előtt, a garanciális problémát elől sem zárkózunk el.
Hogyan működik a garanciális javítás?
Az Ügyfél telefonos probléma bejelentése, és az adatok egyeztetése után minden ugyan úgy zajlik, mint ahogy korábban a javítás ebben az esetben azonban az ügyfél számára nem jár semmilyen költséggel.

Tudnak szakvéleményt kiállítani a biztosító részére?
A válasz: Igen
Bármely biztosító részére tudunk szakvéleményt kiállítani. Leggyakrabban az általunk készített szakvéleményt adjuk, de egyes biztosítók a saját formanyomtatványuk kitöltését kérik, ebben az esetben ezt töltjük ki és adjuk a javítási számla mellé az Ügyfeleinknek.
Mi a menete a szakvélemény kiállításának?
Szakvéleményt minden esetben a Tv szervizünkben történő díjmentes bevizsgálás után tudunk kiállítani. Bevizsgálás nélkül sajnos nem áll módunkban szakvéleményt kiadni.
Van e költsége a szakvéleménynek?
A díjmentes bevizsgálás után adunk egy árajánlatot, amennyiben ezt elfogadja a biztosító megjavítjuk a készüléket és az adott javítási költséget kell kifizetni. Ebben az esetben szakvéleményért nem számolunk fel külön költséget, tehát a szakvélemény ingyenes.
Előfordulhat, hogy a készülék nem javítható, vagy a javítás költsége olyan magas, hogy azt a biztosító nem hagyja jóvá. Ebben az esetben szoktunk a szakvélemény kiállításáért egy bizonyos összeget kérni, ez készülék típusonként eltérő.
Futárcég által szállított készüléket fogadnak?
A válasz: Nem
Nem fogadunk futárok által szállított készüléket, hiszen így nem tudjuk garantálni a készülék sértetlenségét. Csak az ügyfelek által Tv szervizünkbe szállított készülékeket fogadjuk az ügyfélszolgálatunkon. A készülékek leadásához időpont foglalás nem szükséges, nyitvatartási időn belül bármikor át tudjuk venni a hibás TV-t javításra.

Törött sérült Tv-t javítanak?
A válasz: Igen
Gyakran teszik fel nekünk ezt a kérdést. A válaszunk szinte minden esetben ugyan az. Törött képernyő esetén kijelzőt kellene cserélni a televízióban, ez azonban az esetek 99%-ában gazdaságtalan. Maga a kijelző panel is drágább, mint egy új Tv a boltok polcain. Vannak persze szerencsés kivételek is, ezt minden esetben típusszám alapján tudjuk megállapítani.

Kell – e a Tv doboza a szállításhoz?
A válasz: Nem
Nem kell aggódni kifejezetten Tv szállításra átalakított teherautóinkkal, kiszállós szerelő kollégáink a lehető legnagyobb biztonságban szállítják a Televíziókat. Autóinkat belülről szőnyeggel burkoltuk, és sok szivaccsal és pléddel szereltük fel a sérülésmentes szállítás érdekében.